Jitka Davidová

Diplomová práce

Komunikace informací prostřednictvím videa a jejich působení na zákazníka

Communication of information through video and its impact on the customer
Anotace:
Diplomová práce pojednává o informačním užití videa v oblasti marketingu. Zabývá se reklamní percepcí a uplatněním psychologických poznatků ve videu. Popisuje výhody daného formátu a dokumentuje oblasti, kde se audiovizuální forma sdělení jeví jako efektivní. Práce si klade za cíl definovat nástroje obsažené ve videu a vytvořit tak strategii pro tvorbu efektivního reklamního spotu se zaměřením na cílového …více
Abstract:
This thesis deals with the information usage of video in marketing. It is concerned with the advertising perception and the usage of psychological knowledge in video. It describes the advantages of the format and illustrates the areas where the audio-visual type of content is effective. This study aims to give a definition of tools used in video and to create the strategy of effective advertising video …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2019
  • Vedoucí: Tomáš Sigmund
  • Oponent: Věra Radváková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75176