Komunikace informací prostřednictvím videa a jejich působení na zákazníka – Jitka Davidová
Jitka Davidová
Diplomová práce
Komunikace informací prostřednictvím videa a jejich působení na zákazníka
Communication of information through video and its impact on the customer
Anotace:
Diplomová práce pojednává o informačním užití videa v oblasti marketingu. Zabývá se reklamní percepcí a uplatněním psychologických poznatků ve videu. Popisuje výhody daného formátu a dokumentuje oblasti, kde se audiovizuální forma sdělení jeví jako efektivní. Práce si klade za cíl definovat nástroje obsažené ve videu a vytvořit tak strategii pro tvorbu efektivního reklamního spotu se zaměřením na cílového …víceAbstract:
This thesis deals with the information usage of video in marketing. It is concerned with the advertising perception and the usage of psychological knowledge in video. It describes the advantages of the format and illustrates the areas where the audio-visual type of content is effective. This study aims to give a definition of tools used in video and to create the strategy of effective advertising video …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75176
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2019
- Vedoucí: Tomáš Sigmund
- Oponent: Věra Radváková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75176
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang -
Videomarketing v internetové prezentaci turistických destinací
Michal Petkov -
Advertisement - new phenomenon of communication
Elena Stupnikova -
Psychologie vzájemné komunikace mezi členy nahrávacího týmu a interprety
Josef Zvěřina -
Těhotenství z pohledu prenatální psychologie
Jana BÍLÁ -
Otázky filozofické antropologie a psychologie: Rozhovor z hledisek filozofie a psychologie (specifikace "nenásilná komunikace"). - Otázky nenásilné komunikace
Martina BÖHMOVÁ -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Reklama, spotřební chování a plánování komunikační strategie
Aleš Zalabák