Srovnání chemických znalostí žáků základních škol podle použité učebnice – Bc. Eva Krystová
Bc. Eva Krystová
Master's thesis
Srovnání chemických znalostí žáků základních škol podle použité učebnice
Comparison of chemical knowledge according to used textbooks on elementary schools
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo srovnat chemické znalosti žáků 9. ročníků základních škol podle použité učebnice. Dílčím cílem bylo vybrat učebnice chemie pro základní školu. Vybrala jsem 4 různé učebnice a porovnala jsem je na základě různých faktorů. Poté jsem si vybrala 2 konkrétní základní školy a porovnala jsem chemické znalosti žáků 9. tříd metodou dotazníku. Posledním dílčím cílem bylo vyhodnotit …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on comparing of chmemical knowledge of students in 9th clas-ses of elementary school according to used schoolbook. The partial aim of thesis was to choo-se a schoolbooks for elementary shool. I chose four different schoolbooks and compared in terms of several factors. After that I chose two particular elementary schools and compared the chemical knowledge of sudents by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/aahgv/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2012
- Supervisor: Mgr. Jiří Šibor, Ph.D.
- Reader: Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Chemistry
Theses on a related topic
-
Teaching without the textbook.
Adéla Štěpánková -
Analýza připravené elektronické učebnice "Ochrana člověka za mimořádných událostí - téma požární ochrana"
Pavla Pražáková -
The Effect of Textbook Vocabulary Homework on Student Academic Achievement in Upper Secondary School EFL Classes
Jakub Podešva -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ