Aneta Capková

Bachelor's thesis

Percepce sociální reklamy u dospívající generace

Perception of Social Advertising Among the Teenage Generation
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá percepci sociální reklamy u současné dospívající generace. Cílem práce je zjistit, zda dospívající generace vnímá a sleduje sociální reklamu, jestli chápe její obsah a poslání a zda je tento typ reklamy schopen ovlivnit její chování a myšlení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy sociální marketing a sociální reklama z pohledu současnosti i historie. Dále je součástí …more
Abstract:
The bachelor thesis examines the perception of social advertising in the current adolescent generation. The aim of the thesis is to find out whether the adolescent generation perceives and monitors social advertising, whether they understand its content and mission and whether this type of advertising is able to influence their behaviour and thinking. The theoretical part defines the basic terms social …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Capková, Aneta. Percepce sociální reklamy u dospívající generace. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe