Percepce sociální reklamy u dospívající generace – Aneta Capková
Aneta Capková
Bachelor's thesis
Percepce sociální reklamy u dospívající generace
Perception of Social Advertising Among the Teenage Generation
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá percepci sociální reklamy u současné dospívající generace. Cílem práce je zjistit, zda dospívající generace vnímá a sleduje sociální reklamu, jestli chápe její obsah a poslání a zda je tento typ reklamy schopen ovlivnit její chování a myšlení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy sociální marketing a sociální reklama z pohledu současnosti i historie. Dále je součástí …moreAbstract:
The bachelor thesis examines the perception of social advertising in the current adolescent generation. The aim of the thesis is to find out whether the adolescent generation perceives and monitors social advertising, whether they understand its content and mission and whether this type of advertising is able to influence their behaviour and thinking. The theoretical part defines the basic terms social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Capková, Aneta. Percepce sociální reklamy u dospívající generace. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sociální reklama a současná dospívající generace
Jana Kupská -
Sociální reklama a současná dospívající generace
Marcela Mráčková -
Sociální reklama zaměřená na prevenci před návykovými látkami u dospívající generace
Jiří Holub -
Dopad sociálních sítí na dospívající generaci
Tomáš Průša -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Anežka Javorská -
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Sociální marketing
Tim Kutil