Pohled učitelů a žáků na inkluzivní vzdělávání – Bc. Zdeněk Šlajs
Bc. Zdeněk Šlajs
Bakalářská práce
Pohled učitelů a žáků na inkluzivní vzdělávání
The Opinions of Teachers and Students on Inclusive Education
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na inkluzivní vzdělávání. V teoretické části je popsána a vysvětlena inkluzivní edukace. Praktická část je zaměřena na výzkum konkrétních základních škol, které se rozhodli spolupracovat při této bakalářské práci. Zjišťovali jsme pomocí dotazníkového šetření názory a hodnocení pedagogů a žáků na míru inkluze na jejich základních školách.Abstract:
Bachelor´s work is almed on inklusive education. Inkluzive education is explaining and describing in theoretical section. Practical section look for a solution selected primary schools, which they decided cooperation on this bachelor thesis. We investigated by questionnaire opinions and evaluations of teachers and students about inkluzive rate in their primary schools.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 25. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šlajs, Zdeněk. Pohled učitelů a žáků na inkluzivní vzdělávání. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA