Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti – Bc. Leona Bezstarostiová
Bc. Leona Bezstarostiová
Bakalářská práce
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
The competition analysis on the retail market in selected area
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurence obchodního domu s nábytkem Möbelix, na maloobchodním trhu s nábytkem v Jihočeském kraji. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část popisuje pojmy obchod, maloobchod, konkurence a podnikové analýzy, které budou použity v aplikační části práce. Ta se zabývá obecnou charakteristikou trhu s nábytkem v České republice, stručnou charakteristikou společnosti …víceAbstract:
This thesis is focused on analysis of competition of furniture store called Möbelix on the retail market in the South Bohemian Region. The thesis consists of two parts. Theoretical part describes terms like retail trade, competition and business analyses, which will be used in the practical part of this thesis. The practical part deals with general characteristic of furniture market in the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ba2z1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Josef Medek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová -
Věrnostní program maloobchodního řetězce Tesco - Clubcard
Lucie Laštovičková -
Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod
Gabriela Fusková -
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Statistická analýza výroby a odbytu firmy BLÁHA trade s.r.o. a její perspektivy
Katrin Assiová -
Budování značky firmy Next Trade Store na českém trhu
Martin Zejda -
Fair trade v kontextu společenských a environmentálních dopadů
Karolína Mikulová -
Analýza vybraných procesů ve společnosti San Reo Trade, v.o.s.
Oldřich Faifer