Denisa Kronusová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace ve společnosti Lidl v.o.s. Pomocí dotazníkového šetření je zjišťován pohled zákazníků a jejich názory na in-store komunikaci a podporu prodeje a samotnou marketingovou komunikaci. Analýza vyhodnocuje aktuálně používané nástroje marketingové komunikace společnosti. Na základě získaných odpovědí z dotazníkového šetření jsou vypsané výsledky. …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of marketing communication in the company Lidl v.o.s. With the help of questionnarie survey, the view of customers and their opinions on in-store communication and sales promotion and marketing communication itself is ascertained. The analysis evaluates the currently used tools of marketing communication of the company. Based on the answers obtained from the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Šárka Kolářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku