Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky – Denisa Kronusová
Denisa Kronusová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace ve společnosti Lidl v.o.s. Pomocí dotazníkového šetření je zjišťován pohled zákazníků a jejich názory na in-store komunikaci a podporu prodeje a samotnou marketingovou komunikaci. Analýza vyhodnocuje aktuálně používané nástroje marketingové komunikace společnosti. Na základě získaných odpovědí z dotazníkového šetření jsou vypsané výsledky. …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of marketing communication in the company Lidl v.o.s. With the help of questionnarie survey, the view of customers and their opinions on in-store communication and sales promotion and marketing communication itself is ascertained. The analysis evaluates the currently used tools of marketing communication of the company. Based on the answers obtained from the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ys1gn/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Šárka Kolářová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRONUSOVÁ, Denisa. \textit{Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/t9ekaa/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Věrnostní program firmy Lidl
Van Thang Nguyen