Tomáš Klíma

Bachelor's thesis

Komunikační strategie společnosti Škoda Vagonka a.s.

Communication strategy of ŠKODA VAGONKA a.s.
Abstract:
Práce se zabývá problematikou praktického užití prvků marketingové komunikace ve firmě ŠKODA VAGONKA a.s. V úvodní části práce jsou definována teoretická východiska pro pozdější analýzu. Ve druhé kapitole je firma představena spolu s tržním prostředím oboru výroby osobních elektrických kolejových vozidel, v němž působí. Následuje popis stávající komunikační strategie této firmy. V závěru se nachází …more
Abstract:
This thesis deals with the practical use of marketing communication instruments in the strategy of ŠKODA VAGONKA a.s. The theoretical basis for the further analysis is defined in the first chapter. The company and the electric units manufacturing business are described in the second part, followed by the company's strategy analysis and the comparison with the theory.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 2. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2010
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Radoslav Rotrekl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21991