Komunikační strategie společnosti Škoda Vagonka a.s. – Tomáš Klíma
Tomáš Klíma
Bakalářská práce
Komunikační strategie společnosti Škoda Vagonka a.s.
Communication strategy of ŠKODA VAGONKA a.s.
Anotace:
Práce se zabývá problematikou praktického užití prvků marketingové komunikace ve firmě ŠKODA VAGONKA a.s. V úvodní části práce jsou definována teoretická východiska pro pozdější analýzu. Ve druhé kapitole je firma představena spolu s tržním prostředím oboru výroby osobních elektrických kolejových vozidel, v němž působí. Následuje popis stávající komunikační strategie této firmy. V závěru se nachází …víceAbstract:
This thesis deals with the practical use of marketing communication instruments in the strategy of ŠKODA VAGONKA a.s. The theoretical basis for the further analysis is defined in the first chapter. The company and the electric units manufacturing business are described in the second part, followed by the company's strategy analysis and the comparison with the theory.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21991
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Radoslav Rotrekl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21991
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová