Tomáš Klíma

Bakalářská práce

Komunikační strategie společnosti Škoda Vagonka a.s.

Communication strategy of ŠKODA VAGONKA a.s.
Anotace:
Práce se zabývá problematikou praktického užití prvků marketingové komunikace ve firmě ŠKODA VAGONKA a.s. V úvodní části práce jsou definována teoretická východiska pro pozdější analýzu. Ve druhé kapitole je firma představena spolu s tržním prostředím oboru výroby osobních elektrických kolejových vozidel, v němž působí. Následuje popis stávající komunikační strategie této firmy. V závěru se nachází …více
Abstract:
This thesis deals with the practical use of marketing communication instruments in the strategy of ŠKODA VAGONKA a.s. The theoretical basis for the further analysis is defined in the first chapter. The company and the electric units manufacturing business are described in the second part, followed by the company's strategy analysis and the comparison with the theory.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Radoslav Rotrekl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21991