Vytvoření osobní značky na Instagramu se zaměřením na knihy – Petra Daňková
Petra Daňková
Bachelor's thesis
Vytvoření osobní značky na Instagramu se zaměřením na knihy
Creating a personal brand on Instagram with a focus on books
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě odborné literatury připravit teoretický přehled o značce a základech marketingu na Instagramu. Poté v analytické části vytvořit analýzy se zaměřením na danou značku, které se využijí v návrhové části. V návrhové části zpracovat postup vytvoření Instagramového profilu a popsat co udělat pro jeho úspěšnost. Celá práce se zaměřuje na trh s knihami. Hlavním cílem je …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is based on the literature to prepare a theoretical overview of the brand and the basics of marketing on Instagram. Then, in the analytical part, create analyzes focusing on the brand, which will be used in the design part. In the design part, process the process of creating an instagram profile and describe what to do for its success. The whole work focuses more on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: Klára Mouchová, Mgr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategizing of Personal Branding Start-Ups
Aneliya Bugubayeva -
Person as a Brand
Pavel Fridrich -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
The current status of reading paper books vs. electronic books
Kristýna Mrázová