Petra Daňková

Bachelor's thesis

Vytvoření osobní značky na Instagramu se zaměřením na knihy

Creating a personal brand on Instagram with a focus on books
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě odborné literatury připravit teoretický přehled o značce a základech marketingu na Instagramu. Poté v analytické části vytvořit analýzy se zaměřením na danou značku, které se využijí v návrhové části. V návrhové části zpracovat postup vytvoření Instagramového profilu a popsat co udělat pro jeho úspěšnost. Celá práce se zaměřuje na trh s knihami. Hlavním cílem je …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is based on the literature to prepare a theoretical overview of the brand and the basics of marketing on Instagram. Then, in the analytical part, create analyzes focusing on the brand, which will be used in the design part. In the design part, process the process of creating an instagram profile and describe what to do for its success. The whole work focuses more on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Reader: Klára Mouchová, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.