Bc. Martin Holubec

Bachelor's thesis

Analýza využití sociálních sítí pro obchod a marketing

Analysis of the use of social networks for business and marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje využití sociálních sítí pro obchod a marketing. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku sociálních sítí, internetový marketing a obchod. V další části práce je provedena analýza současného stavu využívání sociálních sítí v rámci marketingu a obchodu. V závěru práce je řešen návrh na zefektivnění spravování stránek.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on use of social network for business and marketing. The theoretical of the thesis focuses on the characteristics of social network, internet marketing and business. In the next part of the paper, an analysis of the current state of social networks in the field of marketing and business. In conclusion the proposal is designed to streamline the manage of company page on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Jaroslav Morkus

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Holubec, Martin. Analýza využití sociálních sítí pro obchod a marketing. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Bachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Management, Marketing and Logistics in Communications