Analýza využití sociálních sítí pro obchod a marketing – Bc. Martin Holubec
Bc. Martin Holubec
Bachelor's thesis
Analýza využití sociálních sítí pro obchod a marketing
Analysis of the use of social networks for business and marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje využití sociálních sítí pro obchod a marketing. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku sociálních sítí, internetový marketing a obchod. V další části práce je provedena analýza současného stavu využívání sociálních sítí v rámci marketingu a obchodu. V závěru práce je řešen návrh na zefektivnění spravování stránek.Abstract:
This bachelor thesis focuses on use of social network for business and marketing. The theoretical of the thesis focuses on the characteristics of social network, internet marketing and business. In the next part of the paper, an analysis of the current state of social networks in the field of marketing and business. In conclusion the proposal is designed to streamline the manage of company page on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 6. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Jaroslav Morkus
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holubec, Martin. Analýza využití sociálních sítí pro obchod a marketing. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Management, Marketing and Logistics in Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka