Zhodnocení společnosti dm z hlediska poradenství a komunikace se zákazníkem – Bc. Vendula Ryšavá
Bc. Vendula Ryšavá
Diplomová práce
Zhodnocení společnosti dm z hlediska poradenství a komunikace se zákazníkem
Assessment of the dm Company in Consulting and Communication Aspects with Customer
Anotace:
Tématem diplomové práce je Zhodnocení společnosti dm z hlediska poradenství a komunikace se zákazníkem. Hlavní cíl diplomové práce je zhodnocení úrovně poskytované péče o zákazníky, kterou poskytují zaměstnanci dm svým zákazníkům. Teoretická část vysvětluje pojmy z oblasti marketingu, služeb a péče o zákazníky. V praktické části je nejdříve provedeno výzkumné šetření, které reflektuje názory respondentů …víceAbstract:
The topic of the thesis is Assessment of the dm Company in Consulting and Communication Aspects with Customer. The main goal of the diploma thesis is to assessment the level of customer care provided by dm employees. The theoretical part explains the terms, that are associated with the marketing, service and customer care. In the practical part, a research survey is first conducted to reflect the respondents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Oponent: Jiří Peroutka, PhD., externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RYŠAVÁ, Vendula. \textit{Zhodnocení společnosti dm z hlediska poradenství a komunikace se zákazníkem}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/tafen6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Barbora Korbelová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Jakub Bolf -
Mystery Shopping - instrument k získání konkurenční výhody
Jitka Brancuzská -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti s využitím metody Mystery shopping
Tereza Šrámková -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Eliška Balková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková
Název
Vložil
Vloženo
Práva