Současná výuka fashion marketingu v České republice – situační zpráva – Ing. Laura Čapková
Ing. Laura Čapková
Bachelor's thesis
Současná výuka fashion marketingu v České republice – situační zpráva
Current Teaching Fashion Marketing in the Czech Republic – Situation Report
Abstract:
Tato práce je situační analýzou pro výuku fashion marketingu v České republice. V teoretické části vycházím z klasických východisek a definic marketingu, marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu, přičemž uvádím specifikum fashion marketingu. Dále jsem vypracovala přehled škol, které se danou problematikou jak v tuzemsku, tak i ve světě zabývají. V závěru práce jsem vytvořila podrobný …moreAbstract:
This thesis presents a situation analysis for fashion marketing lessons in the Czech Republic. The theoretical part is based on standard sources and marketing definitions, marketing mix and marketing communication mix with focus on fashion marketing. I have also included a list of the schools which apply this matter in their syllabus in the Czech Republic as well as in other countries. In the conclusion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pmzta/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Ondřej Berný -
Fashion Marketing and its Form in Czech Republic
Michaela Bortlíková -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Business Ethics and Corporate Social Responsibility in the Fashion Industry: Zara Case Study
Quynh Chau Nguyen