Ing. Laura Čapková

Bachelor's thesis

Současná výuka fashion marketingu v České republice – situační zpráva

Current Teaching Fashion Marketing in the Czech Republic – Situation Report
Abstract:
Tato práce je situační analýzou pro výuku fashion marketingu v České republice. V teoretické části vycházím z klasických východisek a definic marketingu, marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu, přičemž uvádím specifikum fashion marketingu. Dále jsem vypracovala přehled škol, které se danou problematikou jak v tuzemsku, tak i ve světě zabývají. V závěru práce jsem vytvořila podrobný …more
Abstract:
This thesis presents a situation analysis for fashion marketing lessons in the Czech Republic. The theoretical part is based on standard sources and marketing definitions, marketing mix and marketing communication mix with focus on fashion marketing. I have also included a list of the schools which apply this matter in their syllabus in the Czech Republic as well as in other countries. In the conclusion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication