Ing. Laura Čapková

Bachelor's thesis

Současná výuka fashion marketingu v České republice – situační zpráva

Current Teaching Fashion Marketing in the Czech Republic – Situation Report
Anotácia:
Tato práce je situační analýzou pro výuku fashion marketingu v České republice. V teoretické části vycházím z klasických východisek a definic marketingu, marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu, přičemž uvádím specifikum fashion marketingu. Dále jsem vypracovala přehled škol, které se danou problematikou jak v tuzemsku, tak i ve světě zabývají. V závěru práce jsem vytvořila podrobný …viac
Abstract:
This thesis presents a situation analysis for fashion marketing lessons in the Czech Republic. The theoretical part is based on standard sources and marketing definitions, marketing mix and marketing communication mix with focus on fashion marketing. I have also included a list of the schools which apply this matter in their syllabus in the Czech Republic as well as in other countries. In the conclusion …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
  • Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication