Ing. Laura Čapková

Bakalářská práce

Současná výuka fashion marketingu v České republice – situační zpráva

Current Teaching Fashion Marketing in the Czech Republic – Situation Report
Anotace:
Tato práce je situační analýzou pro výuku fashion marketingu v České republice. V teoretické části vycházím z klasických východisek a definic marketingu, marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu, přičemž uvádím specifikum fashion marketingu. Dále jsem vypracovala přehled škol, které se danou problematikou jak v tuzemsku, tak i ve světě zabývají. V závěru práce jsem vytvořila podrobný …více
Abstract:
This thesis presents a situation analysis for fashion marketing lessons in the Czech Republic. The theoretical part is based on standard sources and marketing definitions, marketing mix and marketing communication mix with focus on fashion marketing. I have also included a list of the schools which apply this matter in their syllabus in the Czech Republic as well as in other countries. In the conclusion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace