Jiří Žárský

Bakalářská práce

Multikanálové atribuční modelování

Cross-channel attribution modelling
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá atribucí v kontextu online marketingu a studuje dostupné modely pro hodnocení výkonnosti online reklamních kampaní. Tato výkonnost je měřena na základě prospěšnosti kampaní při získávání zákaznické pozornosti a generování tržeb. Pro analýzu jsou použita data obsahující informace o interakcích konkrétních uživatelů s reálnými reklamními kampaněmi. Před řešením samotného atribučního …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on attribution in the context of online marketing and studies available evaluation models for the performance of advertising campaigns. This performance is measured on the basis of the campaigns' effectiveness in catching the attention of customers and generating revenue. Data containing information about users' interactions with real advertising campaigns were used for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: Lucie Šperková
  • Oponent: Lenka Vraná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50659

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika