Jiří Žárský
Bakalářská práce
Multikanálové atribuční modelování
Cross-channel attribution modelling
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá atribucí v kontextu online marketingu a studuje dostupné modely pro hodnocení výkonnosti online reklamních kampaní. Tato výkonnost je měřena na základě prospěšnosti kampaní při získávání zákaznické pozornosti a generování tržeb. Pro analýzu jsou použita data obsahující informace o interakcích konkrétních uživatelů s reálnými reklamními kampaněmi. Před řešením samotného atribučního …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on attribution in the context of online marketing and studies available evaluation models for the performance of advertising campaigns. This performance is measured on the basis of the campaigns' effectiveness in catching the attention of customers and generating revenue. Data containing information about users' interactions with real advertising campaigns were used for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50659
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Lucie Šperková
- Oponent: Lenka Vraná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50659
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Vliv reklamy na obsah médií
Karel Mareš -
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
Eliška Procházková -
Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek
Kryštof Holub -
Affiliate marketing jako marketingový kanál firem
Dominik Vlach -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Green marketing
Martin Trojan -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová