Budování komunikačních kompetencí u žáka mladšího školního věku s poruchou autistického spektra v hlavním vzdělávacím proudu: případová studie – Lucie MICHALČÍKOVÁ
Lucie MICHALČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Budování komunikačních kompetencí u žáka mladšího školního věku s poruchou autistického spektra v hlavním vzdělávacím proudu: případová studie
Building of communicative skills with young learners with autistic spectrum disorder in the main educational stream: a case study.
Anotace:
Bakalářská práce prezentuje případ dobré praxe, kde se nadstandardním způsobem rozvinuly komunikační kompetence u žáka mladšího školního věku s poruchou autistického spektra v hlavním vzdělávacím proudu. Klade si za cíl na základě úzce vyspecifikovaných teoretických východisek zpracovat k vymezenému tématu aktuální poznání a na jejich podkladě provést případovou studii retrospektivního charakteru. …víceAbstract:
This bachelor work presents a case study where the communication skills of a young learner with autistic spectrum disorder were developed above standard in the main educational stream. The aim of this work is to process the actual knowledge of this topic and afterwards to do a retrospective case study. The theoretical part of this work defines the terms connected with the topic autism, children´s autism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Radka Prázdná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MICHALČÍKOVÁ, Lucie. \textit{Budování komunikačních kompetencí u žáka mladšího školního věku s poruchou autistického spektra v hlavním vzdělávacím proudu: případová studie}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/taygnl/.
Jak správně citovat práci
MICHALČÍKOVÁ, Lucie. Budování komunikačních kompetencí u žáka mladšího školního věku s poruchou autistického spektra v hlavním vzdělávacím proudu: případová studie. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zdravotně sociální fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Speciálně pedagogické postupy ve výtvarné výchově při vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra ve 3. ročníku základní školy
Kamila WEDLOVÁ -
Speciálně pedagogické postupy při osvojování kompetencí žáka s poruchou autistického spektra v oblasti Člověk a jeho svět 2. ročníku základní školy
Jana PAVLICOVÁ -
Speciálně pedagogické postupy při osvojování kompetencí žáka s poruchou autistického spektra v oblasti Člověk a jeho svět 2. ročníku základní školy
Jana PAVLICOVÁ -
Postupy edukace žáků s lehkou mentální retardací v rámci integrace v běžné základní škole.
Martina NUSLAUEROVÁ -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Pohled žáků 2. stupně základních škol na postupy uplatňování autority ze strany pedagogických pracovníků
Jaroslav DANĚK -
Dítě s poruchou binokulárního vidění v procesu speciálně pedagogické péče
Lucie Koutná -
Komunikační kompetence dětských sester
Ingrid JANKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva