Možnosti využití přísloví a pranostik v hodinách českého jazyka – Lenka BRADLEROVÁ
Lenka BRADLEROVÁ
Diplomová práce
Možnosti využití přísloví a pranostik v hodinách českého jazyka
The possibilities of usage of proverbs and weather proverbs in Czech language lessons
Anotace:
V předložené diplomové práci se zabýváme problematikou přísloví a pranostik. Diplomová práce se skládá z teoretické části a praktické části. V teoretické části se věnujeme příslovím a pranostikám a zamýšlíme se nad možnostmi využití přísloví a pranostik v edukačním procesu. V praktické části předkládáme výsledky průzkumu znalosti přísloví a pranostik u žáků na druhém stupni základní školy a studentů …víceAbstract:
We deal with the matter of proverbs and weather proverbs in the diploma thesis. The diploma thesis consists of a theoretical part and practical part. We focus on proverbs and weather proverbs and the possibilities of their usage in education in the theoretical part. The results of our research of pupils' and students' knowledge of proverbs and weather proverbs are presented in the practical part.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2012
Zveřejnit od: 5. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Milena Krobotová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRADLEROVÁ, Lenka. Možnosti využití přísloví a pranostik v hodinách českého jazyka. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ
Erika Bartíková -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s poruchou autistického spektra v běžné třídě základní školy
Martina Thonová -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměmím ve 2. ročníku ZŠ
Věra Bajová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Komunikační dovednosti žáků základní školy speciální a jejich rozvoj
Gabriela Chlubnová -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
Eliška Matoulková -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ 1
Hana Špaňhelová -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním s využitím mimočítankové četby ve 4. ročníku základní školy
Kateřina Přívratská
Název
Vložil
Vloženo
Práva