Daniela Nguyenová

Bachelor's thesis

Komunikační strategie Pepsico cz

Communication strategy of Pepsico cz
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační strategie společnosti PepsiCo na území České republiky. Hlavním cílem bakalářské práce je zanalyzovat, zhodnotit a navrhnout možná doporučení do budoucna pro konkrétní kampaň pro řadu vod Toma Natura. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu, vymezen rozdíl marketingových a komerčních komunikací, popsány jednotlivé fáze vytvoření kampaně …more
Abstract:
The bachelor thesis analyses the communication strategy of the Pepsico company in the Czech republic. The goal of this thesis is to analyse, evaluate and suggest possible recommendations for a specific campaign for the water Toma Natura. The theoretical part of the thesis explains the meaning of marketing, defines the difference of marketing communications and commercial communications, describes phases …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2012
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Rostislav Slavíček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30699