Daniela Janurová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace internetového obchodu s potravinami Rohlík.cz. První teoreticko-metodologická část definuje základní pojmy spojené s marketingovou komunikací a komunikačním mixem. Konkrétně se zaměřuje na jednotlivé nástroje komunikačního mixu, corporate identity a nové trendy v této oblasti. K následující aplikační části byla získána data pomocí strukturovaného …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of the online grocery store Rohlík.cz. The first theoretical and methodological part defines the basic concepts associated with marketing communication and communication mix. Specifically, it focuses on individual tools of the communication mix, corporate identity, and new trends in this area. For the following application part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lucie Zlatušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku