Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu – Daniela Janurová
Daniela Janurová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace internetového obchodu s potravinami Rohlík.cz. První teoreticko-metodologická část definuje základní pojmy spojené s marketingovou komunikací a komunikačním mixem. Konkrétně se zaměřuje na jednotlivé nástroje komunikačního mixu, corporate identity a nové trendy v této oblasti. K následující aplikační části byla získána data pomocí strukturovaného …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of the online grocery store Rohlík.cz. The first theoretical and methodological part defines the basic concepts associated with marketing communication and communication mix. Specifically, it focuses on individual tools of the communication mix, corporate identity, and new trends in this area. For the following application part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/czrle/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Reader: Ing. Lucie Zlatušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANUROVÁ, Daniela. \textit{Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/tc08hx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová