Daniela Janurová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu

Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace internetového obchodu s potravinami Rohlík.cz. První teoreticko-metodologická část definuje základní pojmy spojené s marketingovou komunikací a komunikačním mixem. Konkrétně se zaměřuje na jednotlivé nástroje komunikačního mixu, corporate identity a nové trendy v této oblasti. K následující aplikační části byla získána data pomocí strukturovaného …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of the online grocery store Rohlík.cz. The first theoretical and methodological part defines the basic concepts associated with marketing communication and communication mix. Specifically, it focuses on individual tools of the communication mix, corporate identity, and new trends in this area. For the following application part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lucie Zlatušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management