Prožívání situační úzkosti u dětí staršího školního věku ve školním a mimoškolním prostředí – Karolína Ožvoldová
Karolína Ožvoldová
Bachelor's thesis
Prožívání situační úzkosti u dětí staršího školního věku ve školním a mimoškolním prostředí
Experiencing Situational Anxiety among Older School Children in School and Outside School Environment
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá prožíváním situační úzkosti u dětí staršího školního věku ve školním a mimoškolním prostředí. Práce je dále rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část objasňuje pojmy úzkost, strach, fobie, starší školní věk a školní a mimoškolní prostředí. Praktická část je tvořena kvantitativním výzkumem. Výzkum byl realizován pomocí dotazníkového šetření na dvou základních …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the experiencing situational anxiety among older school children in school and outside school environment. The thesis is further divided into the theoretical and empirical part. The theoretical part explains the concepts of anxiety, fear, phobia, older school age and school and outside school environment. The empirical part consists of quantitative research. The research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OŽVOLDOVÁ, Karolína. \textit{Prožívání situační úzkosti u dětí staršího školního věku ve školním a mimoškolním prostředí}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/tci7my/.
Jak správně citovat práci
Ožvoldová, Karolína. Prožívání situační úzkosti u dětí staršího školního věku ve školním a mimoškolním prostředí. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Školní motivace a školní úspěšnost u dětí na 1. stupni ZŠ
Kristýna MAMULOVÁ -
Vybrané aspekty problematiky školní zralosti a připravenosti dětí na povinnou školní docházku
Jana ORLETOVÁ -
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková