Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnik – Václav Špirhanzl
Václav Špirhanzl
Bakalářská práce
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnik
Proposal of Effective Marketing Communication for the Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje trh architektonických ateliérů v Praze a v České republice. Detailně rozebírá marketingové aktivity Architektonického studia MEPRO. Na základě analýzy zákazníků, konkurence, SWOT analýzy a PESTLE analýzy je zpracován návrh efektivní marketingové komunikace pro tento podnikatelský subjekt.Abstract:
This bachelor thesis analyzes the market of architectural studios in Prague and in the Czech Republic. It analyzes in detail the marketing activities of the Architectural Studio MEPRO. Based on the analysis of customers, competitors, SWOT analysis and PESTLE analysis, a proposal for effective marketing communication of this business entity is prepared.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ssvp9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová