Václav Špirhanzl

Bachelor's thesis

Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnik

Proposal of Effective Marketing Communication for the Selected Company
Anotácia:
Tato bakalářská práce analyzuje trh architektonických ateliérů v Praze a v České republice. Detailně rozebírá marketingové aktivity Architektonického studia MEPRO. Na základě analýzy zákazníků, konkurence, SWOT analýzy a PESTLE analýzy je zpracován návrh efektivní marketingové komunikace pro tento podnikatelský subjekt.
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the market of architectural studios in Prague and in the Czech Republic. It analyzes in detail the marketing activities of the Architectural Studio MEPRO. Based on the analysis of customers, competitors, SWOT analysis and PESTLE analysis, a proposal for effective marketing communication of this business entity is prepared.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedúci: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

The College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management