Marie Vrbková

Bakalářská práce

Online marketing společnosti SlouFlou

Online Marketing of SlouFlou
Anotace:
Cílem práce je sestavit strategii online marketingu pro společnost SlouFlou. V teoretické části se práce zabývá definicí a teorií online marketingu a jeho významu v marketingovém mixu. Praktická část zhodnocuje současný stav a obsahuje sestavení strategie, za pomoci využití teoretických informací z předchozí části práce tak, aby se online marketing stal nástrojem plnění cílů společnosti.
Abstract:
Aim of this bachelor thesis is to analyze the current state of online marketing communication of a selected company and to suggest changes to the use of online marketing channels currently in use as well as propose new channels. The first part of the thesis contains a theoretical literature review which centers around marketing mix and marketing communication. The section goes into detail regarding …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Vrtiška
  • Oponent: Adam Polášek, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON