Odpovědné podnikání v podnikovém systému v Slovenské republice. – Natália Gríllusová
Natália Gríllusová
Bachelor's thesis
Odpovědné podnikání v podnikovém systému v Slovenské republice.
Responsible Business in the Business System of the Slovakia.
Abstract:
The subject of the bachelor thesis "Responsible Business in the Business System of the Slovak republic” is an analysis of socially responsible activities of a particular food industry company, analyzing its performance and deciding on the effects of socially responsible activities on the financial health of the company. The first part of the work is focused on theoretical knowledge in the field of …viacAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Zodpovedné podnikanie v podnikovom systéme v Slovenskej republike“ je rozbor spoločensky zodpovednej činnosti konkrétneho podniku potravinového priemyslu, analyzovanie jeho výkonnosti a rozhodovanie o vplyvoch spoločensky zodpovedných aktivít na finančné zdravie podniku. Prvá časť práce je zameraná na teoretické poznatky z oblasti spoločenskej zodpovednosti, výkonnosti …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ty743/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Josef Nešleha
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Finance / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Spoločenský zodpovedné podnikanie a maloobchod
František Závacký -
Spoločensky zodpovedné podnikanie bánk
Anna Mikolajová -
Spoločensky zodpovedné podnikanie bánk
Jana Kušnírová -
Zodpovedné správanie vybranej bankovej inštitúcie
Ivana Vernárska -
Uplatňovanie konceptu spoločensky zodpovedného podnikania vo vybranej banke
Daniela Gabauer Bartková -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko