Tvorba obchodních nabídek v oblasti IT pro veřejný sektor – Bc. Libor Mühlpachr
Bc. Libor Mühlpachr
Master's thesis
Tvorba obchodních nabídek v oblasti IT pro veřejný sektor
Preparation of commercial offers in IT for the public sector
Anotácia:
Diplomová práce popisuje současné postupy přípravy obchodních nabídek pro veřejný sektor. Zaměřuje se na IT zakázkami realizované malými a středními firmami. Analyzuje právní úpravu zadávání veřejných zakázek a současnou praxi ve firmách. Popisuje specifické znaky malých a středních firem a společností zaměřujících se na informační technologie a vývoj softwaru. Součástí práce je vytvoření procesního …viacAbstract:
This diploma thesis describes current processes of commercial offers preparation for public sector. It focuses on IT contracts realized by small and medium enterprises. It analyses the procurement legislation and current practice in companies. It describes specific charasterictics of small and medium enterprises focused on informational technologies and software development. Draft and creation of a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bqdd8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedúci: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Schuma
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík