Význam a úloha on - line marketingu v systému řízení podniku – Zlata Kopecká
Zlata Kopecká
Bachelor's thesis
Význam a úloha on - line marketingu v systému řízení podniku
The significance and role of on - line marketing management system in the Company
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Význam a úloha on-line marketingu v systému řízení podniku. První část práce tvoří teoretická východiska marketingu a on-line marketingu. Popisuje historii, výhody a nástroje marketingu na internetu, konkrétně SEO aktivity, plošnou a PPC reklamu, sociální média a e-mailing. Praktická část je zaměřena na firmu Favi on-line s. r. o. Nejprve je představena a charakterizována …moreAbstract:
The topic of bachelor's thesis is The significance and role of on-line marketing management system in the Company. The first part of the thesis is the theoretical basis of marketing and on-line marketing. It describes the history, advantages and tools of internet marketing, specifically SEO activities, desktop and PPC advertising, social media and emailing. The practical part is focused on FAVI on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPECKÁ, Zlata. \textit{Význam a~úloha on - line marketingu v~systému řízení podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/tdiv8y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Theses on a related topic
-
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
Využití Google Analytics v on-line marketingu
Kateřina Čapková -
On-line marketing pro zprostředkování služeb
Dominik Placr -
Měření on-line marketingových kampaní
Tereza Zloská -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
On-line marketing so zameraním na kampane prostredníctvom Google
Katarína Bokaová -
On-line marketing a jeho nasazení ve vybrané firmě
Radim Skalický
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights