Marketingová komunikace CZ.BASKETBALL – František Syrovátka
František Syrovátka
Bakalářská práce
Marketingová komunikace CZ.BASKETBALL
Marketing communication CZ.BASKETBALL
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací organizace CZ.BASKETBALL. Cílem práce je zanalyzování marketingové komunikace této federace a následný návrh doporučení pro zlepšení dané oblasti. Teoretická část přibližuje odvětví marketingové komunikace a sportovního marketingu. Dále se část praktická skládá ze dvou výzkumů. Tím prvním je kvalitativní výzkum formou pěti hloubkových rozhovorů s …víceAbstract:
This bachelor's thesis examines the marketing communication of the organization CZ.BASKETBALL. The aim of this work is to analyze the marketing communication of this federation and then propose recommendations for its improvement. The theoretical part introduces the field of marketing communication and sports marketing. Furthermore, the practical part consists of two researches. The first is qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93058
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93058
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Financování a role České basketbalové federace v oblasti sportu
Ondřej Laš -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz