Marketingová strategie značky v segmentu FMCG – Melita Vodičková
Melita Vodičková
Diplomová práce
Marketingová strategie značky v segmentu FMCG
Marketing Brand Strategy in the FMCG
Anotace:
Předmětem mé diplomové práce na téma Marketingová strategie značky v segmentu FMCG je obeznámení s významem značky a provedení analýzy konkurence, zaměřené především na oblast výrobně-technologickou. Dále pak uvedení do problematiky strategií a podrobnější popis segmentu rychloobrátkového zboží. To vše je obsaženo v první části diplomové práce, tedy v části teoretické. Druhá část mé diplomové práce …víceAbstract:
The subject of the Diploma Thesis, named "Marketing Strategy of a Brand in the FMCG Segment" is the familiarisation with the significance of the brand and the execution of an analysis of the competition, aimed especially at the area of production and technology. It also provides an introduction to the field of strategy and a description, in greater detail, of the fast-moving goods segment. Such is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/101143
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2013
- Vedoucí: Šárka Vilamová
- Oponent: Roman Kozel
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VODIČKOVÁ, Melita. \textit{Marketingová strategie značky v segmentu FMCG}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/tdmhfe/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Market entry of German fashion brand into the Netherlands
Jana Fleischer