Vliv propagace na efektivní rozvoj zvoleného podniku – Bc. Iveta Ďorďová
Bc. Iveta Ďorďová
Bachelor's thesis
Vliv propagace na efektivní rozvoj zvoleného podniku
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá propagací dm drogerie markt s. r. o, rozebírá její jednotlivé nástroje a následně jejich vliv na obrat podniku. Ze začátku této práce je vysvětlena teoretická část pro orientaci v problematice. V aplikační části se popisuje reklama, podpora prodeje, vztahy s veřejností a přímý marketing vybrané společnosti. Osobní prodej podnik neposkytuje. Matice BCG napomohla k analýze …viacAbstract:
This thesis deals with the promotion dm drogerie markt s. r. o., discusses the various tools and consequently their influence on the turnover of the company. At the beginning of this work is explained by the theoretical part of the orientation in the field. In the application section describes advertising, sales promotion, public relations and direct marketing companies selected. Private enterprise …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/nzmqc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedúci: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Hana Mušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová