Mgr. Jiří Brychta

Bachelor's thesis

Marketing NFL

Marketing NFL
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Marketing NFL“ je představení chodu National Football League - Národní fotbalové ligy amerického fotbalu, především z marketingového hlediska. První část je zaměřena na popis managementu a marketingu zejména ve sportu. Druhá část se věnuje představení samotné soutěže, její historie a klubů. Poté jsme se zaměřili na vrchol této soutěže, Super Bowl, a jeho provázanost s mediálním …more
Abstract:
The subject of the thesis "Marketing the NFL" show is running the National Football League - National Football League football, especially from a marketing standpoint. The first part focuses on the description of management and marketing, especially in sports. The second part deals with the performance of the competition, its history and clubs. Then we focused on the top of the competition, the Super …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Viktor Pruša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masaryk University

Faculty of Sports Studies

Bachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport