Mgr. Jiří Brychta
Bachelor's thesis
Marketing NFL
Marketing NFL
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Marketing NFL“ je představení chodu National Football League - Národní fotbalové ligy amerického fotbalu, především z marketingového hlediska. První část je zaměřena na popis managementu a marketingu zejména ve sportu. Druhá část se věnuje představení samotné soutěže, její historie a klubů. Poté jsme se zaměřili na vrchol této soutěže, Super Bowl, a jeho provázanost s mediálním …moreAbstract:
The subject of the thesis "Marketing the NFL" show is running the National Football League - National Football League football, especially from a marketing standpoint. The first part focuses on the description of management and marketing, especially in sports. The second part deals with the performance of the competition, its history and clubs. Then we focused on the top of the competition, the Super …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/v756w/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Viktor Pruša
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Analýza reklamních spotů v rámci Super Bowlu
Petra Maršánová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová