Mgr. Jiří Brychta
Bakalářská práce
Marketing NFL
Marketing NFL
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketing NFL“ je představení chodu National Football League - Národní fotbalové ligy amerického fotbalu, především z marketingového hlediska. První část je zaměřena na popis managementu a marketingu zejména ve sportu. Druhá část se věnuje představení samotné soutěže, její historie a klubů. Poté jsme se zaměřili na vrchol této soutěže, Super Bowl, a jeho provázanost s mediálním …víceAbstract:
The subject of the thesis "Marketing the NFL" show is running the National Football League - National Football League football, especially from a marketing standpoint. The first part focuses on the description of management and marketing, especially in sports. The second part deals with the performance of the competition, its history and clubs. Then we focused on the top of the competition, the Super …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v756w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pruša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza reklamních spotů v rámci Super Bowlu
Petra Maršánová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová