Základy algoritmizace a programování v prostředí Scratch – Filip Šrámek
Filip Šrámek
Bakalářská práce
Základy algoritmizace a programování v prostředí Scratch
The Basics of Algorithms and Programming in Environment Scratch
Anotace:
Cílem práce je seznámení s prostředím Scratch, jeho možnostmi a použitím v rámci zájmového útvaru, zaměřeného na informatiku. Teoretická část práce zmapuje dostupné materiály v českém a anglickém jazyce a stručně shrne nejdůležitější informace v nich obsažené. Praktická část bude spočívat ve vytvoření malé sbírky řešených úloh, vhodných pro žáky 2. stupně základní školy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7696
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Michal Musílek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Josef Šedivý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika se zaměřením na vzdělávání, Základy techniky se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití robota Sphero SPRK+ při výuce algoritmizace a programování
Martin KOSTKA -
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch
Kamila SIKOROVÁ -
Deskové hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování
Pavel Tvrzník -
Výuka robotiky pomocí robota Photon a nástroje Scratch
Martin MAREŠ -
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO WeDo a nástroje Scratch
Lenka TICHÁČKOVÁ -
Učebnice programovacího jazyka Scratch
Alena Halousková -
Online nástroje pro výuku algoritmizace
Pavel Procházka -
Výuka programování ve Scratch zaměřená na vytváření pojmů
Kristýna HOLEČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva