Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků – Denisa Braunová
Denisa Braunová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Marketing research of customers satisfaction
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků taxislužby ecoCity TAXI působící na území města Plzně. V úvodu práce jsou stanoveny jednotlivé cíle a metodika. Hlavním cílem bakalářské práce je provedení vlastního marketingového výzkumu a na základě výsledků navržena vhodná doporučení, která by napomohla ke zkvalitnění nabízených služeb. V teoretické části je popsán marketingový …viacAbstract:
This bachelor thesis is about marketing research of customers satisfaction with taxi service ecoTAXI in city of Pilsen.In the introduction of thesis are set individual goals and methodology. The main aim is to perform my own marketing research and based of its results suggest appropriate recommendations that would help to improve the quality of offered services.The theoretical part describes the marketing …viacKľúčové slová
marketingový výzkum proces informace spokojenost zákazník dotazník taxislužba ecoCity TAXI
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Customers' Satisfaction in the Restaurant Planet Sushi
Andrea Vilímová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region
Pavel Slezar -
Marketingový výzkum ve vybrané firmě
Edita Lauberová -
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
Šárka Kolejková -
Výzkum spokojenosti provizních prodejců s CK Čedok a.s.
Jana Taušová -
Marketingový výzkum ve společnosti Unilever ČR, spol s r.o.
Tomáš Bachánek
Názov
Vložil
Vložené
Práva