Role značky ve spotřebním chování generace Z v oblasti módy – Barbora Kubešová
Barbora Kubešová
Diplomová práce
Role značky ve spotřebním chování generace Z v oblasti módy
Brand influence on Generation Z consumer behaviour in fashion industry
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na roli značky ve spotřební chování Generace Z v módním průmyslu. Cílem práce je vyhodnotit roli značky a odhalit rozlišnosti a podobnosti mezi spotřebiteli Generace Z na trhu módy. Teoretická část práce se zaměřuje na klíčové pojmy v oblasti marketingu, spotřebního chování a módního průmyslu. Praktická část zahrnuje sekundární výzkum, který se soustředí na segmentaci …víceAbstract:
This thesis focuses on the influence of brands in the fashion industry on the consumption behaviour of Generation Z. The aim of the thesis is to evaluate the role of brands and to reveal the differences and similarities between Generation Z consumers in the fashion market. The first part of the thesis focuses on key concepts in marketing, consumer behaviour and the fashion industry. The second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93056
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Markéta Lindová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93056
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Šárka Bursová -
Vliv brand image na rozhodnutí o nákupu oblečení
Ondřej Krnáč -
The Latest Trends in the Global Luxury Fashion Market – The Case of Russia
Nikita Shuvatov