Barbora Kubešová

Diplomová práce

Role značky ve spotřebním chování generace Z v oblasti módy

Brand influence on Generation Z consumer behaviour in fashion industry
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na roli značky ve spotřební chování Generace Z v módním průmyslu. Cílem práce je vyhodnotit roli značky a odhalit rozlišnosti a podobnosti mezi spotřebiteli Generace Z na trhu módy. Teoretická část práce se zaměřuje na klíčové pojmy v oblasti marketingu, spotřebního chování a módního průmyslu. Praktická část zahrnuje sekundární výzkum, který se soustředí na segmentaci …více
Abstract:
This thesis focuses on the influence of brands in the fashion industry on the consumption behaviour of Generation Z. The aim of the thesis is to evaluate the role of brands and to reveal the differences and similarities between Generation Z consumers in the fashion market. The first part of the thesis focuses on key concepts in marketing, consumer behaviour and the fashion industry. The second part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Markéta Lindová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93056