Marketingová komunikace fotbalového klubu Bohemians 1905 – Bc. Lukáš VOBRUBA
Bc. Lukáš VOBRUBA
Diplomová práce
Marketingová komunikace fotbalového klubu Bohemians 1905
Marketing communication of football club Bohemians 1905
Anotace:
Cílem této diplomové práce je v prvé řadě analyzovat současný stav marketingové komunikace ve fotbalovém klubu Bohemians Praha 1905. Dalším cílem je navrhnout případná zlepšení v oblasti marketingové komunikace, které by klubu pomohli ještě k lepší práci se zainteresovanými skupinami.Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the current state of marketing communications in a football club Bohemians Praha 1905. Another aim is to suggest possible improvements in marketing communications, which would have helped the club to better work with interested groups.Klíčová slova
marketing komunikace CRM propagace sponzorství PR ekonomická situace reklama marketingový výzkum
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2013
Zveřejnit od: 13. 9. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOBRUBA, Lukáš. Marketingová komunikace fotbalového klubu Bohemians 1905. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.9.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 9. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Marketingový výzkum vybrané firmy
Nikola Pragerová -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Vendula Holá -
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
Šárka Kolejková -
Marketingový výzkum pro společnost JUST CS, a. s.
Marie Benešová -
Marketingový výzkum
Kateřina Bachurová -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová
Název
Vložil
Vloženo
Práva