Možnosti využití metody Snoezelen při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami. – Bc. Barbora Zedková
Bc. Barbora Zedková
Diplomová práce
Možnosti využití metody Snoezelen při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami.
Possibilities of using the Snoezelen method in education pupils with severe disability and multiple disabiblity.
Anotace:
Diplomová práce „Možnosti využití metody Snoezelen při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami“ se věnuje problematice pedagogické podpory rozvoje osobnosti žáků s těžkým postižením prostřednictvím stimulace v Snoezelen místnosti se zaměřením na rozvoj komunikace, přijímání nabízených podnětů a psychickou pohodu žáků. Definuje okruh osob s těžkým postižením, popisuje …víceAbstract:
Diploma thesis " Possibilities of using the Snoezelen method in education pupils with severe disability and multiple disabiblity. " is devoted to the issue of pedagogical support for the development of personality of students with severe disabilities through stimulation in multisenzory room focusing on the development of the communication, the receiving of complaints and psychical comfort of the pupils …víceKlíčová slova
KLÍČOVÁ SLOVA Snoezelen bazální stimulace smyslová stimulace Základní škola speciální individuální vzdělávací plán žák s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami KEYWORDS Snoezelen basal stimulation sensory stimulation special elementary school individual educational plan severe disability and multiple disability
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b6x02/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEDKOVÁ, Barbora. \textit{Možnosti využití metody Snoezelen při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami.}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/texj4v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce asistenta pedagoga s učitelem u žáků s těžkým mentálním postižením
Ludmila Vitoušková -
Výuka biologie a chemie pro žáky s těžkým zrakovým postižením
Martina Nešporová -
Možnosti využití snoezelenu při práci s žáky s těžkým kombinovaným postižením
Kateřina ŠÍPOVÁ -
Vliv muzikoterapie a canisterapie na rozvoj žáků s těžkým postižením
Jana Hanáčková -
Komunikační schopnost u žáků s těžkým zdravotním postižením
Lenka Kozielová -
Edukace žáků s mentálním postižením a souběžným postižením více vadami v ZŠ speciální a PrŠ Černovice
Jana Hůlková -
Postoj odborníků k možnosti využití felinoterapie v zařízeních pro osoby s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Jana Pfeiferová -
Rozvoj žáků s těžkým mentálním postižením a se souběžným postižením více vadami prostřednictvím rozumové výchovy v základní škole speciální
Kateřina Fleischmannová