Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Bc. Petra Urbaníková
Bc. Petra Urbaníková
Master's thesis
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
The market segmentation and analysis of customer’s behavior
Abstract:
This thesis deals with market segmentation and customer behavior analysis in the energy sector. The theoretical part explains the basic concepts of market segmentation, marketing environment, marketing mix and the purchasing behavior of customers. The empirical part is focused on analysing the market environment, products of one specific company and customer segmentation in the energy market. The main …viacAbstract:
Témou diplomovej práce je segmentácia trhu, konkrétne segmentácia zákazníkov na trhu s elektrinou a analýza chovania zákazníka. Teoretická časť práce dáva priestor pre vysvetlenie základných pojmov a zoznámenie s tématickou oblasťou segmentácie trhu, marketingového prostredia, marketingového mixu, nákupného chovania zákazníkov. Praktická časť sa zaoberá analýzou prostredia, produktov vybranej spoločnosti …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xqnx5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské chovanie na trhu dekoratívnej kozmetiky
Veronika Lišková -
Chovanie spotrebiteľov na trhu handmade výrobkov
Andrea Jakubíková -
Vplyv značky na vnímanie kvality a chovanie spotrbiteľov
Lívia Kovács -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Cena produktu jako součást budování image
Petra Píšová