Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce – Bc. Daria Abashkova
Bc. Daria Abashkova
Bakalářská práce
Marketingová a komunikační strategie kulturní instituce
Marketing and communication strategies of cultural institution
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá popisem fungování kulturních institucí a rozborem jejich komunikace s návštěvníkem. Cílem dané práce je vytvoření marketingové a komunikační strategie pro uměleckou galerii. Hlavní část se skládá z obecné a aplikační části. Obecná část vymezuje téma práce, popisuje všechny dostupné poznatky týkající se problému. V rámci aplikační části je provedena analýza kulturního prostředí …víceAbstract:
Bachelor thesis describes the functioning of cultural institutions and the analysis of their communication with the visitor. The aim of the project is to create a marketing and communication strategy for the art gallery. The main part consists of generic and application section. The general section defines the theme of the work, describes all of the available evidence on the issue. In practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qvq3v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie Kulturního domu Rubín v Brně
Romana Varmužová -
Marketingová strategie Valašského muzea v přírodě v době pandemie
Milan Sedláček -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Marketingová strategie národní kulturní památky Stará čistírna odpadních vod v Bubenči
Karolína Krejčová -
Marketingová strategie národní kulturní památky Huť Jakub Tasice
Martin Hnízdil -
Marketingová strategie Státního zámku v Ploskovicích
Veronika Klierová -
Marketingová a komunikační strategie vybrané kulturní instituce
Pavla Rebeková -
Marketingová analýza a strategie zámku Kačina
Michaela Pažúrová