MgA. Lukáš Němeček

Master's thesis

T: Parfém v reklamní fotografii 20. století

T: Perfume in 20th century advertising photography
Anotácia:
Ve své práci se v zabývám stručnou historií parfémů, jejich klasifikací, výrobou a vývojem obalů, Následující část práce popisuje počátky a rozvoj reklamní fotografie se zaměřením na propagaci parfémů, které rozděluji na před a po druhé světové válce. Popisuji různé tendence stylu propagace a způsob jakým byl parfém ve fotografii zobrazován. V práci se dále zabývám jednotlivými autory, jejich pracemi …viac
Abstract:
In my work I deal with a brief history of perfumes, their classification, production and development of packaging. I describe various tendencies in the style of promotion and how the perfume was displayed in the photo. The thesis also deals with individual authors, their works and perfume houses.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ddv7g/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2019
  • Vedúci: MgA. Karel Poneš
  • Oponent: MgA. Vladimír Novotný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Silesian University in Opava

Faculty of Philosophy and Science in Opava

Master programme / odbor:
Film, Television and Photographic Art and New Media / Creative Photography

Práce na příbuzné téma

Všechny práce