Bc. Vojtěch Šimíček

Bakalářská práce

Sběr a využití osobních a dalších dat zákazníků v marketingové praxi

The Collection and Use of Personal and Other Data of the Customers in the Marketing Practice
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší problematiku sběru a využití zákaznických dat, přičemž teoretická část si klade za cíl zmapovat aktuálně nejvýznamnější zdroje ke zvolenému tématu. Pro zpracování praktické části byl vybrán nově vznikající e-shop Darino.cz zabývající se prodejem příslušenství pro telefony značky Apple. Cílem byla příprava dotazníkového šetření, provedení vlastního šetření a analýza výsledků …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of the collection and use of customer data, while the theoretical part aims to map the currently most important sources for the chosen topic. For the processing of the practical part was chosen by the newly emerging e-shop Darino.cz engaged in the sale of accessories for phones brand Apple. The aim was the preparation of questionnaire investigation, perform …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace