Vizuální identita Hefaistonu – Kristýna Bartoníková
Kristýna Bartoníková
Bakalářská práce
Vizuální identita Hefaistonu
The Visual Identity of Hefaiston
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření nového vizuálního stylu mezinárodního setkání uměleckých kovářů s názvem Hefaiston. Tvorba vizuálního stylu festivalu má mít vliv na okolí, díky čemuž by se mohl dostat více do povědomí potenciálních návštěvníků. Od návštěvníků, kteří se zajímají o umění, řemeslo, rodiny s dětmi nebo pro každého kdo má zájem vidět akci tohoto typu. V praktické části popisuji celý …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a new visual style of an international meeting of blacksmiths called Hefaiston. Creation of the visual style of the festival is supposed to influence the surroundings and this get more into the subconscious. In the practical part I describe the whole process from the beginning of the idea to the completion of the style.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartoníková, Kristýna. Vizuální identita Hefaistonu. Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita příspěvkové organizace Městské divadlo Žatec
Ondřej Kubánek -
Vizuální identita neziskové organizace Středisko náhradní rodinné péče
Jan Jursík -
Vizuální identita existujícího subjektu / Vesnický hudební klub
Václav KOUBEK -
Vizuální identita a komunikační strategie pro síť regionálních kulturních institucí
Samuel Preisler -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Vizuální identita existujícího subjektu nebo neziskové organizace - Vodní hrad Švihov
Šárka HŘEBCOVÁ